STUDIU BRIDGESTONE: 71% DINTRE ŞOFERI CIRCULĂ CU O PRESIUNE PREA MICĂ ÎN ANVELOPE

STUDIU BRIDGESTONE: 71% DINTRE ŞOFERI CIRCULĂ CU O PRESIUNE PREA MICĂ ÎN ANVELOPE. Şapte din zece şoferi au o presiune prea mică în anvelope. Şoferii care circulă în aceste condiţii risipesc două miliarde de litri de carburant în fiecare an, spun concluziile unui studiu Bridgestone.

Aflați mai multe

STUDIU: O TREIME DIN CARBURANTUL CONSUMAT DE UN MOTOR ESTE RISIPIT PRIN FRECARE

STUDIU: O TREIME DIN CARBURANTUL CONSUMAT DE UN MOTOR ESTE RISIPIT PRIN FRECARE. Automobilele care vor fi lansate în următorii cinci ani vor fi cu până la 18% mai eficiente datorită noilor materiale şi tehnologii menite să reducă frecarea cu până la 80%, anunţă realizatorii unui studiu.

Aflați mai multe

Harta punctelor negre din România

Harta punctelor negre din România. Puncte negre sunt sectoare concentratoare de accidente rutiere, unde frecvent au loc accidente.

Aflați mai multe

Studiu Îngrijurător pentru şoferi

Un nou studiu realizat de Goodyear arată că 34% din tinerii conducători auto din Europa nu ştiu nimic despre cum să conducă în condiţii de vreme rece şi înţeleg într-o mică măsură importanţa deosebită pe care o are alegerea corectă, în funcţie de anotimp, a anvelopelor pentru maşina lor.

Aflați mai multe

Centura de siguranța vs. atitudinile și raportarea la riscuri!

Centura de siguranța vs. atitudinile și raportarea la riscuri! Aș dori să vă întreb de ce purtați/nu purtați centura de siguranță în trafic…și cel mai probabil veți da următoarele răspunsuri pro: 1) mă protejează în cazul unui accident; 2) nu doresc să primesc amendă; 3) este legal/obligatoriu;… sau contra: mă deranjează/nu o suport, drumul e scurt…etc.

Aflați mai multe

STUDIU: SCHIMBAREA ULEIULUI LA 5.000 KILOMETRI ESTE RISIPĂ

STUDIU: SCHIMBAREA ULEIULUI LA 5.000 KILOMETRI ESTE RISIPĂ. În fiecare an, 378.541.117 litri de ulei sunt risipiţi deoarece proprietarii ambiţioşi își schimbă prea devreme uleiul. Valoarea este valabilă doar pentru California, neexistând o statistică la nivel global.

Aflați mai multe

Studiu femeile şi bărbaţii la volan

Studiu femeile şi bărbaţii la volan. Supremaţia dintre sexe la volan este tratată într-un nou studiu şi concluzia este că reprezentaţii sexul tare fac mult mai multe accidente fatale.

Aflați mai multe

Studiu: în SUA sunt mai multe femei cu permis de conducere decât bărbaţi

Studiu: în SUA sunt mai multe femei cu permis de conducere decât bărbaţi. Este pentru prima dată în istoria SUA când numărul femeilor care deţin permis de conducere îl depăşeşte pe cel al bărbaţilor care conduc. Trecând peste factorul surpriză, se pare că asistăm la un trend care va avea influenţe majore în viitorul apropiat şi mediu al industriei auto. Iată de ce.

Aflați mai multe

STUDIU: lumina albastră combate oboseala la volan mai eficient decât cafeaua

STUDIU: lumina albastră combate oboseala la volan mai eficient decât cafeaua. Dacă după o noapte nedormită din cauza comenzilor din Black Friday nici măcar cafeaua nu-şi mai face efectul, iată care este soluţia de a scăpa de oboseala la volan în drumul spre birou...

Aflați mai multe

Siguranta Rutiera - Studiu de caz al unui dezastru umanitar

Siguranta Rutiera - Studiu de caz al unui dezastru umanitar, Romania este pe ultimul loc in UE in ceea ce priveste siguranta rutiera. Peste 2000 de oameni mor anual pe soselele tarii in accidente rutiere iar statul cheltuie in fiecare an peste 4 miliarde de euro pe despagubiri. Pana in 2020, UE ne-a impus obiectivul de a reduce numarul accidentelor rutiere cu 50%. Cum putem imbunatati siguranta rutiera?

Aflați mai multe

Studiu britanic: unul din 10 şoferi a adormit la volan în ultimul an

Studiu britanic: unul din 10 şoferi a adormit la volan în ultimul an

Aflați mai multe

STUDIU: Şoferii obosiţi sunt implicaţi în 17% din accidentele fatale

STUDIU: Şoferii obosiţi sunt implicaţi în 17% din accidentele fatale. Un studiu american a descoperit faptul că procentul şoferilor care conduc într-o stare avansată de oboseală a fost evaluat complet greşit. Un studiu a relevat faptul că şoferii obosiţi sunt mult mai periculoşi decât se credea iniţial. Potrivit unor cercetători americani, unul din şase accidente fatale implică un şofer adormit. Această statistică înseamnă că este un şofer adormit implicat în 17% din accidente, ceea ce depăşeşte rezultatele studiilor precedente de cinci sau chiar şase ori în unele cazuri. Unul din opt accidente provocate de şoferii adormiţi duce la răniri deosebit de grave, spun realizatorii studiului.

Aflați mai multe

O treime din accidentele mortale de pe autostrăzile din Franţa sunt cauzate de oboseală

O treime din accidentele mortale de pe autostrăzile din Franţa sunt cauzate de oboseală. Potrivit asociaţiei autostrăzilor din Franţa, o treime din accidentele mortale sunt cauzate de şoferii care adorm la volan.

Aflați mai multe

Studiu Cisco: 83% dintre clienţii de automobile noi preferă să caute informaţii online

Studiu Cisco: 83% dintre clienţii de automobile noi preferă să caute informaţii online. Un studiu Cisco Systems derulat la nivelul a zece ţări a relevat faptul că 83% dintre consumatorii intervievaţi se informează online înainte de a achiziţiona un automobil nou, scrie automarket.ro.

Aflați mai multe

Studiu: Nu viteza este principalul risc de accident pe autostradă

Studiu: Nu viteza este principalul risc de accident pe autostradă. Limitarea vitezei maxime pe autostradă reduce riscul producerii de accidente, dar nu viteza mare e principala cauză a accidentelor pe autostrăzi, după cum o demonstrează un studiu francez, scriepromotor.ro.

Aflați mai multe

Studiu: În 10% din timp, șoferii fac altceva decât să se uite la stradă

Studiu: În 10% din timp, șoferii fac altceva decât să se uite la stradă. Soferii mananca, se uita dupa telefon, scriu mesaje text sau intreprind alte activitati care ii impiedica sa se uite la strada, conform unui nou studiu realizat in SUA si citat de presa internationala. Per total, 10% din timp este petrecut neacordand atentie asupra a ceea ce se intampla in trafic, scrie wall-street.ro.

Aflați mai multe

Studiu: creşterea limitelor de viteză duce la drumuri mai sigure

Studiu: creşterea limitelor de viteză duce la drumuri mai sigure

Aflați mai multe

Siguranța pasivă – Centura de siguranță, tetiera și airbag-ul

Siguranța pasivă – Centura de siguranță, tetiera și airbag-ul. Siguranța la volan a devenit o prioritate pentru mulți producători auto, iar acest lucru a dus la dezvoltarea unor sisteme active și pasive din ce în ce mai complicate.

Aflați mai multe